Vrácení zboží

Odstoupení od kupní smlouvy je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Alarm Absolon, spol.s.r.o., IČ: 44796391, se sídlem Praha 8, Březinova 9, PSČ 186 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložka 6075 (dále jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.


Nevíte si rady, jak a kde můžete vrátit zboží, jak ho správně zabalit a co vše vzít s sebou? Na to vše tady najdete odpovědi.

Ze všeho nejdřív si ZDE můžete stáhnout formulář, který je třeba vyplnit a přiložit k vrácenému zboží.

 

Zboží můžete vrátit do 14 dní od jeho obdržení. 
Zboží by mělo být úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního obalu.
Finanční prostředky budou vráceny do 14 dnů od vrácení zboží způsobem, který zvolíte ve formuláři potvrzující Vaše pdstoupení od smlouvy.

 

Možnosti vrácení zboží/odstoupení od smlouvy

 

a)   Osobně

1. Doneste zboží, které chete vrátit, s prodejním dokladem na některou z našich poboček (Praha, Brno, České Budějovice, Plzeň, Ostrava, Lážovice, viz KONTAKTY).
2. Vyplňte formulář, který Vám vydá prodejce (pro urychlení vrácení zboží je možné si ZDE stáhnout formulář a přinést ho již vyplněný).

3. Bude Vám vydáno potvrzení o přijetí zboží a dostanete ihned na pobočce peníze zpět nebo jiné zboží výměnou. 

 

b)   Zaslání dopravcem

Zboží s prodejním dokladem a formulářem zašlete na adresu jedné z našich poboček a na balík napište "ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY"

Emailem Vám přijde potvrzení o přijetí zboží.

 

Kontakty

Pokud byste potřebovali pomoc s vrácením zboží, neváhejte kontaktovat obchodního zástupce, který se Vám věnuje (KONTAKTY).

© 1989 - 2022 ALARM ABSOLON, spol. s.r.o. Zobrazit plnou verzi

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.