Kariéra

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK OSTRAVA

Nejstarší distributor bezpečnostních technologií v České republice přijme do svých řad NOVOU sílu na naši pobočku v Ostravě.

 

Koho hledáme

Hledáme šikovného a spolehlivého spolupracovníka, kolegu pro naši pobočku v OSTRAVĚ.

 

Co požadujeme

• beztrestnost

• ŘP skupiny B

• spolehlivost, smysl pro zodpovědnost

• příjemné vystupování • samostatnost

• kladný vztah k výpočetní technice a znalosti v oboru bezpečnostních technologií vítány

• zkušenosti s prací v informačním systému vítány

• zkušenosti v obchodní praxi vítány

 

Náplň práce

• denní prodej

• každodenní komunikace se zákazníky

• administrativní činnost

• logistika (vyřizování objednávek)

• práce s informačním systémem

 

 

Co nabízíme

• zajímavou a pestrou náplň práce

• flexibilní pracovní dobu

• možnost dalšího rozvoje (cizí jazyk, odborná školení)

• mobilní telefon a notebook

• stravenky

• MULTISPORT benefit kartu

 

 

Místo výkonu práce

Slévárenská 402/9, 709 00 Ostrava

 

 

 



Nástup je možný ihned. Pokud Vás naše nabídka zaujala a máte i další dotazy, kontaktujte nás prosím telefonicky +420 601 343 254 nebo emailem mkacirek@absolon.cz. Více informací o společnosti naleznete na www.absolon.cz.

 

© 1989 - 2022 ALARM ABSOLON, spol. s.r.o. Zobrazit plnou verzi

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.