Jak postupovat při reklamaci

Nevíte si rady, jak a kde můžete reklamovat zboží, jak ho správně zabalit a co vše vzít s sebou? Na to vše tady najdete odpovědi.

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Alarm Absolon, spol.s.r.o., IČ: 44796391, se sídlem Praha 8, Březinova 9, PSČ 186 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložka 6075 (dále jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 
Ze všeho nejdřív si ZDE můžete stáhnout reklamační formulář, který je třeba vyplnit a přiložit k reklamaci.

 

Možnosti reklamace

 

REKORDÉRY, KAMERY NEBO ZAŘÍZENÍ S HESLEM DODÁVEJTE V TOVÁRNÍM NASTAVENÍ, NEBO S PŘÍSLUŠNÝM HESLEM.
 

a)   Osobně

1. Doneste reklamované zboží s prodejním dokladem na některou z našich poboček (Praha, Brno, České Budějovice, Plzeň, Ostrava, Lážovice, viz KONTAKTY).
2. Vyplňte reklamační protokol, který Vám vydá prodejce (pro urychlení reklamace je možné si ZDE stáhnout reklamační protokol a přinést ho již vyplněný).
3. Bude Vám vydáno potvrzení o přijetí reklamace, s kterým si můžete reklamaci vyzvednout, případně dostanete ihned na pobočce jiné zboží výměnou. 

Emailem Vám přijde vyrozumění o uznání/zamítnutí reklamace

 

b)   Zaslání dopravcem

Reklamované zboží s prodejním dokladem a reklamačním formulářem zašlete na adresu:

Alarm Absolon, spol. s r.o.
Lážovice 52
267 24 

Na balík napište "REKLAMACE"

Emailem Vám přijde potvrzení o přijetí reklamace a poté vyrozumění o jejím uznání/zamítnutí.

 

Kontakty

Níže uvedené kontakty slouží pro případné dotazy týkajících se reklamovaného zboží.

Milan Dvořák
GSM: +420 702 158 488
Email: reklamace@absolon.cz

© 1989 - 2018 ALARM ABSOLON, spol. s.r.o. Zobrazit plnou verzi